2011. március 11., péntek

Kings of War

 Az angol Mantic-games nem mondható régi cégnek. Alig néhány hónapja még csupán 3 faj Elfek, Törpék és az Élőhalottak közül válogathattunk. Mostanra már folyamatosan kerülnek ki újabb fajok sőt a régiekhez is adnak ki szépséges figurákat. Ezt a készletet még 2010-végén vettem és szinte azonnal elkészítettem. A reklámjukban azt sugallták, hogy 15 perc kell az összeállításhoz és még 1-1.5 óra a kifestéshez. Nekilódultam és igyekeztem betartani az előirányzott ütemtervet. Tényleg nem okozott problémát az összeállításuk. A festés is ment folyamatosan, a színeiket -mivel a dobozban voltak- nem kellett válogatni adta magát.A pajzsokra szabad-kézzel húztam a fehér vonalakat azután kicsit koszoltam majd apró kavics és fűcsomók segítségével fejlesztettem a látványt. Egy ilyen 10 figurás doboz 3000ft körül mozog és kapunk mellé még egy csontváz kutyust meg egy földből előtörő felsőtestet is valamint matricalapot azoknak akik nem kívánják festegetni a pajzsokat.. És a doboz amibe csomagolták már eleve egy értékes tárolódoboz, szivacsok is vannak hozzá. Tökéletesen megéri az árát!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése