2011. március 1., kedd

Blood Angels Terminator

Blood Angels terminator
Befejeztem egy megrendelőm terminátor sorát ezzel a figurával. A Space Hulk játékot készíti el, teljesen újra gyártva az alkatrészeit. Én a figurák elkészítését és kipingálását kaptam feladatul. Őszintén szólva jobban szeretem a lestrapált kinézetet, de most itt erősen visszafogtam magam. Maga a figura nem szolgált bosszantó meglepetéssekkel, tökéletes minőség ez is. Alapozás után Blood Red Citadel festéket használtam Piros és fekete bemosóval. A fegyvere Gun metal és fekete bemosó egyvelege, a pajzson a kereszt Fortress Grey. A talpazat -bár itt nemlátszik ugyanazzal a rácsfújó technikával készült mint néhány hónapja társai is.

Ezt a bagázst még 2010 utolsó felében festettem meg. 2 adag AoBR dobozos terminátor felhasználásával, minimális átépítéssel. A zászlók saját festésűek. Kicsit durvának találom de legalább van még hová fejlesztenem ezt a technikát. Az összhatás viszont jó lett és elég ütőképes csapat állt össze belőlük.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése