2011. március 2., szerda

Skaven Warlord

A Games-Workshop, WARHAMMER fantasy alapdoboza nagyszerű új figurákat tartalmaz. Bár az ára elég húzós nagyjából 22.000ft. Mégis azt mondom megéri hiszen igencsak sok munkaórát ad mint makettező mint játékos szemszögből nézzük a dolgot. AZ elf sereg nagy része már elkészült, ezekre a figekre nagyjából 1-1 órát kell rászánni. De ugye a hadurak és varázslók már más tészta. Mivel egyedi modellek és meglehetősen részletesen kidolgozottak ezért igénylik a törődést. Nekem személy szerint Ő vagyis a Patkány Hadúr tetszik a leginkább a dobozból. Szépet szeretnék belőle pingálni és ez sok időt vesz igénybe. Első körben feketére alapoztam és az alapszíneket szépen sorban felvittem rá. A képen egy egy részletet már kidolgoztam egyszerű technikákkal mint a bemosás és száraz ecsetelés. Felületi kidolgozottsága miatt már így is mutatós figura lehetne egy asztalon játék közben. Számításom szerint eddig nagyjából 2-2,5 óra alatt tudtam eljutni vele. Még talán 1-2 óra törődést kap aztán befejezettnek mondhatom ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése