2011. június 10., péntek

Francia idegenlégió 1/72 ITALERI

Mostanában hangoskönyvben hallgattam Rejtő Jenő légiós műveit. Kedvet kaptam, hogy elkészítsek pár figurát esetleg majd egy diorámát ebben a témában. Az Italeri egy régi ESCI készletet adott ki néhány éve, és akkora szerencsém volt, hogy találtam egy dobozzal az egyik kereskedésben belőle. Ráadásul valami nagyon potom áron 1100ft volt mindössze... Az öntvény a még kezelhető de nem kemény műanyagból van, ezt ugyan nem szeretem de az Airfix borzasztó puha cuccainál azért sokkal kellemesebb kezelni. Na szóval sok színre nem volt szükség de azért koszoltam rendesen, mert nekem úgy fog tetszeni :D Valami homoktengert képzelek el ahogy éppen az arabok támadják a légiósokat. Ha találok menetelő figurákat valami járművekkel megspékelve biztosan készítek belőlük valamit. Egyenlőre csak ez van és a figurákon is lesz mit dolgozgatni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése